کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749424400 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317849 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوشی‌های هوشمند، هوشمندتر می‌شوند

getty0-362.jpgمحققان گروه حسي تلفن هوشمند دارتماوث قصد دارند با همسطح‌سازي حسگرهاي ادغام شده خود براي توليد كاربردهاي حسي جديد، گوشي‌هاي هوشمند را هوشمندتر كنند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از ایسنا؛ اين محققان با همكاري دانشگاه بولوگنا و تحقیقات مایکروسافت آسیا برای گوشی های آندروید به عنوان بخشي از پروژه فناوري شناخت خود براي ايمن‌تر كردن رانندگي اكنون اولين برنامه دوربين دوگانه «CarSafe» را براي گوشي تلفن هوشمند ارائه كرده‌اند.

اين برنامه براي تشخيص رفتارها و شرايط خطرناك رانندگي طراحي شده است. دوربين جلويي اطلاعاتي را در مورد راننده فراهم كرده و اين برنامه آنرا با الگوريتم‌هاي يادگيري براي بررسي خسته يا كم حواس بودن راننده مطابقت مي‌دهد.

اين برنامه با تركيب نيروي حسگرهاي ديگر مانند جي‌پي‌اس، شتاب‌سنج و گردش‌نما به هشدار به راننده در مورد خطرات احتمالي در داخل و خارج از خودرو مي‌پردازد.

CarSafe با استفاده از فناوري تعويض دوربين، پردازش خطوط دسته‌بندي دو دوربين مختلف را در زمان مناسب برنامه‌ريزي مي‌كند.

دوربين جلويي بر علائم راننده مانند حالت سر، چشم و سرعت پلك زدن تمركز كرده كه اطلاعات در مورد خواب‌آلودگي و انحراف تمركز را ارائه مي‌كند.

اين برنامه از الگوريتمهاي شناسايي پلك زدن براي شناسايي دوره‌هاي چرت زدن، خستگي و گيجي استفاده كرده و در صورت مواجهه با موقعيت تهديدآميز، به راننده با نمايش يك تصوير فنجان قهوه بر روي نمايشگر لمسي به همراه يك هشدار صوتي آگاهي مي‌دهد.

در همين زمان، دوربين پشتي نيز به نظارت بر فاصله بين خودروها و شرايط عوض كردن خط رانندگي پرداخته و علائم خارجي براي رفتار شرايط تهديدآميز را مورد بررسي قرار مي‌دهد. در صورت وجود چنين شرايطي مانند فاصله كم با خودروي جلويي، يك نشانه قرمز رنگ به همراه يك هشدار صوتي بر روي صفحه گوشي ظاهر خواهد شد.

اين محققان اكنون در حال كار براي سريع‌تر كردن قدرت اجرايي اين برنامه با فناوري چند هسته‌اي و ارتقاي راندمان در زمان پردازش تصاوير دو دوربين هستند. انتظار مي‌رود كه دانلود رايگان اين برنامه تا اواخر سال جاري در دسترس قرار بگيرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11316 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1391/07/13 تعداد مشاهده: 1740
کلید واژه ها:
سافت گذر